حرف دل

حرف دل

من صبورم اما...

  

 

من صبورم اما..

به خدا دست خودم نیست اگر میرنجم...

یا اگر شادی زیبای ترا به غم غربت چشمان خودم میبندم.

من صبورم   اما..

چقدر با همه عاشقیم محزونم...

و به یاد همه خاطره های گل سرخ، مثل یک شبنم افتاده زغم مغمومم..

من صبورم اما..

بی دلیل از قفس کهنه شب میترسم.

بی دلیل از همه تیرگی تنگ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند،

میترسم..

من صبورم اما 

   آه این بغض گران  صبر  چه میداند چیست؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: azim ׀ تاریخ: یک شنبه 18 / 1برچسب:حرف دل, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM